Khamis, 31 Julai 2008

emm.. bosan.. prep malam tak der..

petang nie tak der ler aper sangat.. balik jer.,.. terus aku tidur pun.. tak der wat per.. then, petang aku g kuar jap ngan kak jah.. g bank islam, then BSN n ronggeng kat The Store jap.. shopping g beli barang2 dapur.. emm.. malam nie anakanda-anakanda tak der prep malam.. sebab kene kemaskan asrama.. pasal sok asrama nak digunakan.. so.. aku lepak sowang jer kot kat kelas.. pasal nak guna internet. kat rumah tak dapat dapat internet...





emm... besok aku tak der kelas.. yahooo.... sonoknyer.. cadangnye nak wat scramble egg.. makan ngan roti potong.. sedapnyer.. itupun kalau aku bagun awal subuh esok... hehehehe,..





emmm.. see u tomorrow... this night, i only want to update my blog..




comelnyer.. anak saper nie..

Tiada ulasan: