Isnin, 25 Ogos 2008

sedihnyer

ari nie hari kedua sekolah bermula semula.. uhuhuh minggu depan dah nak poser.. jadi alim ler aku... emmm.. ira tak balik lagi... sonok sgt kawen agaknyer.. aku pun nak kawen jugak ler.. tapi ngan anak raja maner nier.. uhuhuh... emm.. semalam aku tak sempat nak memblog.. banyak kelas.. petangnyer, aku jumper ngan boss.. lamer gak sembang ngan dier.. uhuh.. ingat nak tanyer pasal gaji bulan 4 ngan 5.. tapi.. tak tersampai pulak.. bincangan pasal isu laen pulak.. emmm... tetiber jer malam tadi boss tuwun asrama.. uhuhuh... pagi nie tak der aper yang menarik sangat.. isu baju batik yang nak ditempah.. argh.. peningnyer.. maner nak cari duit.. nie.. nak bayar duit bj batik lagi.. ihihi.. tensionnyer... duit dalam wallet nie pun tinggal 12 ringgit jer... uhuhuh... sedihnyer... tak per ler... sedihnyer.....

1 ulasan:

Akma Mokhtar berkata...

Cian pakcik pali..nanti kami tolong kutipkan derma kilat.apa la depa buat kat pejabat tu ye..makan gaji buta kot.korek akaun depa buat makan,pandai sangat bercakap pasal akaun orang.moga Allah cepat memberi banyk rezeki dr sumber lain atas keikhlasan anda berkhidmat utk adik2 dsini.