Khamis, 20 November 2008

bAd mooD

hari nei hari jumaat.,. entah ler semalam aku raser resah sangaat, gelisah n macam2 lagi.. aku pun tak tahu.. tapi aku raser mula perasaan aku yang telah berubah arah agaknya.. emm.. aku pun tak tahu nak describe macam maner,. emm.. ari nie ader paper agrotek jer.. emm.. aku pening gak mikir macam nie.. emm.. rasernyer bermuler dengan tindakan aku ang agak keterlaluan rasernyer,.., aku yang mulerkan dulu,.. bahaya.. agaknyer itu ler sebabnya.. tapi ader juga bende lain yang aku raser nak marah jer.. emm.. sebab sayangkan seseorang, semua orang aku raser nak marah.. hehhe.. entah ler.. itu ler dinamerkan giler agaknyer.. heheh. aku cuber tenangkan hati yang lara nie.. pagi nie tak makan lagi nie.. terus jer g bilik guru.. uhuhuh.. sajer nak tenangkan hati... emm.. sok cuti, anak kak wan masuk jawi.. teringat maser zaman aku kecik dulu masuk jawi..heheh habis jer bius, malalak ler aku.. sok jugak akawan aku lagi sowang kawen.. emm.. entah ler.. biler ler aku nak ngedar kad aku nie.. uhuhuh

1 ulasan:

irzanus berkata...

assalamualaikum......
awak naper bad mood ni
ader masalah apa lak....
aik dah ader perasaan sayang...
kat saper tuuu.
boleh ler tunjuk kat saya...
anyway...jangan ler bad mood gini ekkk...