Isnin, 8 Jun 2009

Aku DaH TuE...


hari nie genap sudah umurku yang ke 26.. argh.. rasernyer macam dah tuwer.. tapi.. jiwa tetap muder.. hehehe.. sempena umurku yang ke 26 nie ingin ku panjangkan doa ke hadrat Ilahi atas kurniaannya yang telah menjadikan aku sesempurna ini.. terima kasih buat ibuku yang telah selamat melahirkan aku dan membesarkan aku.. uhuhuh.. buat papaku juga yang telah bersama-sama menjaga aku siang dan malam sehingga aku gemuk gedempol seperti ini.. uhuhuh.. terima kasih wat semua yang pernah bersama-samaku sepanjang aku meniti hidup ini yang penuh dengan ranjau dan liku-liku kehidupan... terima kasih semua.. ALLAH selamatkan MUHAMMAD FAZLI BIN JASLI....

thanks to my lovely sister coz.. sponser my birthday nice cake..

1 ulasan:

ZAID SAHLAN berkata...

Tahniah kerana berjaya juga akhirnya mencapai cita-cita sebagai pensyarah...

Moga lebih gigih atas anugerah Allah ini.
Moga lebih mensyukurinya...

.......dan jangan lupakan kami semua