Isnin, 28 September 2009

RumaH PaPa..

nie ler gambaran rumah papa... emm sewanya 200 jer.. murah sikit.. hehehe.. dok kat sini best jugak.. sebab., sekelilingnya masyarakat kampung.. yang ado hanya pakcik2 dan makcik2.. tapi, papa tak sompet laie nak beramah mesra sangat.. sikit2 ado la... emm.. nanti jemput ler datang umah papa tau.. no 25, perumahan rakyat Kampung Gemencheh Lama, 73200 Gemencheh, Negeri Sembilan.. hehehe.. siap promote lagi.. emm.. nie sumer hasil papa bekerja kat SEMAIAN tercinta dahulu...

set comfoter nie hadiah daripada cekgu2 wanita di SEMAIAN.. time kaceh.. AKEMI tue..
meja consul.. ader rehal istimewa kat atas tue.. hadiah daripada Kak Fauziah atas khidmat yang dicurahkan semasa Hari Anugerah Kecemerlangan Pelajar tahun 2008
Sofa L shape.. idamanku.. murah jer.. 200...
kos keseluruhan perabot nie tak mahal pun.. dalam RM 2000.00 jer.. dah dapat sumer nie.. set bilik tidur yang lengkap dengan katil, meja makan, sofa L shape, Rak Dapur, Meja konsul sekali.. uhuhuhhuh.. dibeli di Alor Gajah Melaka.. murah jer..
meja makan 4 orang jer... candle light dinner hari2
dapur rumah papa.. bersepah sikit... hehehhe, peti ais tue pun hasil duit kerje kat SEMAIAN jugak... tahun lepas 2008..
rak TV nie papa suka.. sama macam kat rumah cekgu ira.. pastu tv tue pulak sama dengan cekgu jah ngan nazri punyer.. macam berjanji ler pulak.. biler ler nak masuk astro kan.. kat bawah rak nie, sumer survinior yang papa dapat...
almari dapur.. murah jer.. masuk dalam jumlah kos keseluruhan.. huhuhuh... siap susun sett giacomo lagi... hehehhehe...

2 ulasan:

ANAK PAK UTUH berkata...

Rumah ini ...semua dah lengkap nampaknya,emmm.. cuma kurang satu je lagi rasanya kena tambah penghuni rumah tu, tentu dah ketemu yg comel comel kut? hehe jangan lupa kad utk kami nanti.

ci kemma berkata...

anak pak mokhtar pun setuju ngan anak pak utuh tu..jgn tunggu lama2..