Ahad, 29 November 2009

Catatan Istimewa Buat Seorang Insan yang kukenali..

izinkan papa untuk berbicara buat seketika di luar normal bahasa biasaku....

'awak', itulah panggilan paling indah yang pernah kuungkapkan untuk seseorang yang istimewa yang baru aku kenalinya.. aku mengerti bahwa dirimu amat berharga yang amat disanjungi semua orang... namun, dalam pada aku mencari kebahagian diriku ini, aku telah menemui dirimu.. awak muncul tika saya berduka lara seketika... akan tetami, kemunculan awak mungkin tidak lama untuk saya kerna awak sudah pun berpunya.. biarpu niat di hati ingin bersama.. tetapi saya mengerti yang ianya milik orang... akan tetapi, izinkan saya untuk menjadi bertamu jua di hati awak, sekiranya ada ruang dan peluang yang diberikan untuk saya..

saat memulakan perkenalan, begitu teruja untuk saya mengenali awak walau apa cara sekalipun.. tidak kira dimana juga bagaimana untuk menemui dirimu... walaupun saya mengetahui status awak, namun saya tetap mengagahkan diri untuk bertemu dengan awak tempoh hari.. saat awak menyapa di kedai cendol dengan bertanyakan 'makan cendol ker..' sudah cukup bermakna buat diri saya kerana awak sudi untuk bertemu dengan saya... terima kasih saya ucapkan..tika berjalan, tika bersama, tika berdua, awak tak kisah pun bersama saya.. terima kasih sekali lagi atas keikhlasanmu untuk berada berhampiran denganku... tak kira kemana pun awak sanggup untuk bersama dengan saya.... terima kasih untuk segalanya.... saat melangkah menuju ke sebuah teratak indah, begitu berharga buat diriku... walaupun aku mengerti untuk segala-galanya...

awak,
kaseh dan harapan secara tidak langsung yang awak berikan telah membuat saya menghargai diri awak teramatnya.. saya cuba untuk menyelami dunia dan realiti kehidupan awak sebenarnya... walaupun terdapat batas yang menghalanginya.. awak, maafkan saya andaikata saya melampai segalanya.. yang saya ingin awak tahu dan percayalah... saya sayangkan awak....

sowie... papa termelayan perasaan.. uhuhuhuh... papa tetap kiut k... jangan risau.. papa sayangkan anak2 papa jugak tau....

uhuhuhuh.. comeynya awak.. huhuhuhuhu
28 November 2009 Pasaraya TF, Tesco dan Sg Terap...

Tiada ulasan: