Khamis, 5 Februari 2009

dah masuk Februari rupenyer..

salam.. dari palie... emm la nie.. sonok jugak tengok Raja Lawak.. kalau perasan ler.. muka kumpulan LNJ tue super sikit ngan muka Hazim dak kelas 5PL tahun lepas.. heheh owang penang.. emmm.. i get a good news for me.. insyaAllah bulan 3 nanti aku akan dipanggil interview bagi biasiswa aku ari tue.. mengikut maklumat yang diberitahu kepada aku sendiri oleh Puan Rohaya dari KPM, aku akan dihantar mengajar di Politeknik @ Kolej Komuniti.. emmm.. mesti ler tak beraper sonok sangat.. sebab citer2 aku nak jadi cekgu.. emm.. but itu ler yang dinamerkan rezeki.. but i hope everybody can pray for me to make a wish, i can get that job.. after my interview.. heheh.. dah muler berbahasa BM (Bahasa Mat Saleh..).. buat masa nie aku bz sikit ngan kerje2 kenduri kawen nie.. emm maklumlah.. baru nak naikkan bisnes.. okey... da...

Tiada ulasan: