Selasa, 17 Februari 2009

Nu'man, Nurin & Ifa

semalam aku g teluk intan.. ader urusan bisnes sikit ngan cik jumali.. sambil2 tue.. dah lamer sangat tak jumper kengkawan kat saner.. jumper ler cik kemma, ifa, nurin, cik jumali.. emm setel jer urusan bisnes ngan cik jumali.. terus jer g umah cik noh.. huhuh nak jumper anak angkat aku ler.. sampai jer die tidur.. aper lagi aku pun dengan bangganya mengejutkan dier.. heheheh sayang nu'man.. emm.. kat umah cik noh aku tolong ler dier wat burger ala cik noh.. uhuhu sedap ler jugak.. hehehe.. emm cik noh boikot McD katernyer.. hehehe.. bagus ler tue.. heheh leh jimat jugak musim gawat nie.. emm.. anyway.. thankz to u all.. coz help me.. emm ader maser nanti aku g lagi.. untuk kakak nurin belajar rajin2 tau.. leh jadi ustazah nanti... jangan garang2 tau.. emm untuk ifa.. combongnyer dier.. hehehe.. untuk nu'man, cepat2 ler cakap.. leh ajak ayah datang batu gajah nie naik motor.. heheheh

Tiada ulasan: